De Zoeker-app

De Zoeker-app is een slim systeem waarmee onze school op een snelle en efficiënte manier met u communiceert. Zo kan de Zoeker een pushbericht sturen als er iets te melden valt. U vindt op de app de jaarkalender, nieuws, nieuws uit de groepen, informatie over het team, foto’s. Met de gesprekkenplanner in de app kunt u bovendien zelf een tijd reserveren voor een 10-minutengesprek. U bent altijd direct op de hoogte van wat er binnen school gebeurt. Communiceren via deze app gaat sneller en directer dan via de andere kanalen en daar hebben we allemaal profijt van. U kunt de app downloaden op Apple en Android smartphones en op een tablet.

Installatie voor iOS toestellen en Android toestellen:
1. Open de App Store app op uw Apple toestel (iPad of iPhone) of de Google Play Store (Android toestellen)
2. Vul in de zoekbalk Zaan primair in (bij Andoid kun je zoeken op de Zoeker);
3. U installeert de app net zoals iedere andere app, op uw toestel;
4. Kies in de app van Zaan primair voor de juiste school (via Goolge Play Store kun je dus al direct de juiste school app installeren en hoef je geen school meer te kiezen). Open na installatie de applicatie DeZoeker;

Aanmelden
Onze app werkt met een account. Dit heeft zowel voor u als voor de school veel voordelen/ U bent hiermee namelijk automatisch ingelogd voor al uw kinderen voor nu en voor alle toekomstige jaren. Het aanmaken van het account is heel simpel.

Als u nu de app opent op uw telefoon dan moet u klikken op >account aanmaken. Allereerst wordt het emailadres gevraagd waarop u bij de school bekend bent. (dit is ook het adres waar u deze mail opontvangt)

Daarna kunt u het account verder afmaken en klikt u rechts onderaan op >account aanmaken.

U ontvangt nu een activatiemail. Klik op >activeren.

U krijgt dan direct een melding of uw adres op de Whitelist staat. Hierna gaat u terug naar de app en nu klikt u op >inloggen.

Gebruik weer hetzelfde emailadres en het door uzelf aangemaakte wachtwoord.

U bent nu gekoppeld aan de groepen van uw kind(eren), ook voor de schooljaren hierna.

Geen email ontvangen? Kijk even in de spambox.

Krijgt u een melding dat u niet op de Whitelist staat? Probeer dan eerst teven of u toch kunt inloggen. Neem anders contact op met de school.

Na de zomervakantie worden de ouders automatisch doorgeschoven naar de nieuwe groep. Het kan zijn dat u oude groepsberichten nog ziet of helemaal geen groepsberichten. Klik op de onderstaande link om te zien wat u kunt doen om de juiste groepsberichten weer zichtbaar te krijgen.