Je vindt het op De Zoeker!

De Zoeker is de plek waar uw kind zich huis voelt. De Zoeker biedt modern en degelijk onderwijs dat met passie wordt uitgedragen. De Zoeker kent als breed kind centrum en gevarieerd aanbod aan mogelijkheden en faciliteiten. Je vindt het op De zoeker!

Een thuis voor uw kind
De Zoeker is de openbare school, waar uw kind met plezier naar toegaat. Wij bieden de kinderen een veilig leeromgeving met veel aandacht voor de sociaal-emotionele vorming. Dit gebeurt in goed overleg met u als ouder.
Modern en degelijk onderwijs
De Zoeker streeft er naar om ieder kind gelukkig te laten worden. Uw kind krijgt op de school degelijk en modern onderwijs. Wij volgen uw kind goed en zorgen er voor dat uw kind op het juiste niveau werkt. Uw kind krijgt de ruimte om zijn of haar talenten te ontdekken en te ontwikkelen.
Een integraal kindcentrum
De Zoeker streeft er naar om de kinderen maximale ontwikkelkansen te bieden. Daarom kan uw kind al op de leeftijd van 2½ jaar terecht op De Zoeker en is er een breed scala aan ondersteuningsmogelijkheden in het leren en het opgroeien. Uw kind is ook buiten de schooltijden bij ons welkom om te ontspannen en om zijn of haar talenten te ontdekken en uit te bouwen.