Kennismaken

De schoolkeuze van uw kind is een heel belangrijke, dat moet goed voelen. Graag maken wij dan ook tijd om met u daarover te spreken. U kunt contact opnemen met de school voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding door de school. Daarnaast laat de school op de jaarlijkse open dag in november, graag haar hart voor goed onderwijs zien.

De open dag vindt plaats op …………………………. We starten om 8:45 met een presentatie over de school. Hierbij is er alle ruimte om ieder vraag te stellen die in uw opkomt. Daarna vindt er een rondleiding plaats door de school. Hierdoor kunt u sfeer proeven en ziet u de school ook daadwerkelijk in beweging. Na de rondleiding is er de mogelijk om diverse leerlingen van de school vragen te stellen over hun ervaringen. het programma duurt ongeveer anderhalf uur.

Wanneer u gebruik wilt maken van deze open dag, vraag ik u een mail te sturen naar Yolanda Dekker

In de laatste 5 weken voor de zomervakantie worden er geen persoonlijke gesprekken meer gepland. Wel is er dan een open ochtend. U krijgt tijdens de open ochtend een presentatie over de school te zien, er is een rondleiding en uiteraard is er alle ruimte voor vragen. of naar Desi van Waaijen

Neem contact op voor een afspraak via 075-6287146 of door te mailen naar Rob Starreveld