Noorke Siermann

Met hartelijke groet,

Noorke

Beste ouders en verzorgers,

Ik ben Noorke Siermann- de Vries en werk met groot plezier al 18 jaar als leerkracht op de Zoeker in de onderbouw.

Veel ervaring  heb ik opgedaan als juf in de Bijlmer . Na mijn jaren in de Bijlmer heb ik 2 kinderen gekregen en heb ik een zijstapje gemaakt naar het bedrijfsleven. Toch bleef het onderwijs aan het jonge kind mij boeien en ben ik weer teruggekeerd naar het onderwijs.

Ik heb 2 zoons en ben onlangs een trotse oma geworden van een kleinzoon.

Sinds juni 2017 ben ik na 30 jaar vanuit Westerkoog verhuisd naar een appartement in Zaandam. Dat was best wel wennen.

In mijn vrije tijd ga ik 2 x per week naar de sportschool. Wandelen en fietsen in de buitenlucht vind ik ook heerlijk.

Ik hoop dat uw kinderen zich bij mij in de klas veilig voelen en zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Als u mij iets wilt vragen kunt u mij bereiken via het volgende mailadres.